اضحك مع حوار خدمة العملاء سلمى مع حضرتك

خدمة العملاء


- الو ..
= سلام عليكم يا فندم .. سلمى مع حضرتك 
- ازيك يا سلمى 
= تمام يا فندم .. اتعرف باسم حضرتك !!
- انا فرحان 
= اهلا بيك يا استااذ فرحان 
- لا مش قصدى يا سلمى .. انا قصدى انى فرحاان انى سمعت صوتك 
= تمام .. ممكن اتشرف باسم حضرتك 
- انا اسمى عبدالرحمن
= اهلا بيك يا استااذ عبدالرحمن .. معااك خدمه عملاء اتصالات ممكن اعرف استفساارك بخصوص نفس الخط ولا خط اخر 
- ازاى 
= يعنى المشكله فى الخط داا ولا خط تانى 
- لا هياا المشكله فياا انا 
= ممكن حضرتك توضح نوع المشكله اكتر 
- انا تعباان اوى يا سلمى 
= الف سلامه على حضرتك يا فندم .. ممكن حضرتك تقولى نوع المشكله 
- انا بعاانى من الوحده زيك بالظبط يا سلمى و مش عندى صحااب زيك برضوو .. ووالدى ووالدتى متوفين وانا اللى شاايل المسؤليه كلهاا زيك 
= انت عرفت كل داا منين 
- كل داا بااين من نبره صوتك 
= يا فندم خليناا فى مشكله حضرتك 
- ما هياا مشكلتى نفس نوع مشكلتك .. انتى اكبر اخوااتك .. وبتشتغلى شغلنتين عشاان تعرفى تصرفى على اخوااتك 
= صح عرفت منين 
- وكمااان مش عندك اى وقت انك تخرجى او تماارسى حريتك .. وقبل ما تناامى تقعدى تعيطى بالليل 
= *بصوت منخفض ملئ بالحزن* صح 
- وكماان نفسك تماارسى حيااتك زى كل البناات تحبى وتتحبى وتخرجى مع حبيبك و كماان الشتااء دااخله عليناا وطبعاا هيفوتك المحن بتااعهاا جو الجااكت والحضن والكلام داا 
= هييييييييييييح بقى 
- متقلقيش .. انا عندى شقه فى المعاادى قريبه من بيتك خلصى الشغل والسااعه 8.00 هكون مستنيكى تحت الشركه نروج نقعد هنااك سااعتين وتنزلى تروحى شغلك التاانى 
= بس انت عرفت مكاان شغلى وبيتى منين !!
- مش مشكله .. المهم مواافقه انى استنااكى 
= ايواا هخلص وانزلك .. بس عاوزه اعرف انت عرفت كل داا منين !
- انا ايمن زميلك قااعد على المكتب اللى جاانبك 
=.............
- ايواا انا اللى راافعلك ايدى اهوو .. هستناااكى نمشى مع بعض .. يلا سلام بقى

التعليقات
0 التعليقات


شكراً على التعلق